Täiendkoolituse õppekavasuund: Ärindus ja haldus (041)
Täiendkoolituse õppekavarühmad: Turundus ja reklaam (0414)
algus | kursuse nimetus | EAP | Õppejõud | HIND |
---|---|---|---|---|
Kevadsemester 2020 |
Turundus ja müük | 6 | Guido Paomees | 480€ |
Eesti keeles 30 ak/h turunduse baaskursus algajatele |
Turunduse baastaseme kursuse eesmärgiks on anda ülevaade turunduse põhilistest kontseptsioonidest ning “tööriistadest” ja selgitada turunduse ja müügi rolli ettevõtetes. Samuti arendab kursus tudengi kontseptuaalset pagasit ning turunduse planeerimise oskusi. Turunduse kontseptsioon ja turunduse planeerimine, tarbija ning organisatsiooni käitumine, müük, selle strateegiad ja planeerimine, segmenteerimine ja positsioneerimine, brand´id ja erinevad hinnastrateegiad, integreeritud turunduskommunikatsioon ja reklaam, turundusmeetmestiku elemendid ja nende kajastumine ettevõtte turundusstrateegias, müügiedendus ja avalikkussuhted. Kursus toimub teisipäeviti alates veebruarist. |
|||
Sügissemester 2019 | Professionaalne müük I | 6 | Guido Paomees | 540€ |
Eesti keeles 60ak/h |
Baastaseme müügikursuse eesmärgiks on selgitada nõuandliku müügi põhjuseid, anda praktilisi kogemusi müügiprotsessi planeerimiseks, juhtimiseks, elluviimiseks ja analüüsiks. Erinevate müügistiilide kõrvutamine ja analüüs. Teemad: Müügiprotsessi laiem ülevaade. Nõudlik ja traditsiooniline müük. Müügitsükkel ja tema osad. Müügitsükli mõistmine ning selle järgi töötamine. Kliendi vastuväidetega tegelemine ja lahendamine. Klientide „kallistamine“. |
|||
Sügissemester 2019 |
Rahvusvaheline turundus ja turunduse mõõtmine | 6 | Tabani Ndlovu | 600€ |
inglise keeles 32 ak/h |
The objective of the course is to develop a critical and informed understanding of the role of marketing in an increasingly globalised economy. This is underpinned with requisite research and performance data to ensure that decisions are objective and appropriately-justified. The course seeks to build an awareness of a range of concepts and theories underpinning the effective marketing of goods and services across international borders. Students will be provided with a set of resources for independent thinking and practical application of concepts to situations mimicking the changing global environment. This is designed to allow them to consider alternative approaches to bridge border and cultural divides. To ensure this is not randomly done, research is used to gather market data used to understand the market context and validate marketing objectives. The course deals with the marketing of goods and services as international contexts, exploring the impact of differences in political, economic, social and environmental systems as well as how marketers can circumvent these differences to effectively market their products and services. It underpins this with the use of both market research and marketing metrics as a way of guiding strategic decision-making and evaluating marketing performance. |
|||
Kursuse programm | ||||
Sügissemester 2019 |
PR ja Meediasuhted | 6 | Richard Scott Abel | 600€ |
inglise keeles 32ak/h |
Aine eesmärk on anda teadmisi ja oskusi, mis käsitlevad suhtekorralduse ja meediasuhete olemust ning tehnikaid erinevates organisatsioonides.
Kursusel käsitletakse suhtekorralduse olemust, kommunikatsioonieetikat, strateegilist suhtekorraldust, kriisikommunikatsiooni, sisekommunikatsiooni, vahetu meediasuhtluse tehnikaid, meediatekstide koostamist ja uue meedia rakendamist suhtekorralduses. |
|||
Kevadsemester 2020 |
Kevadsemestri kursused algavad enamasti veebruari esimesel nädalal. Üksikud kursused algavad ka jaanuaris või märtsis. Täpsemaid ajakavad selguvad 20. detsembriks |
|||
Kevadsemester 2020 |
Turundus ja müük | 6 | Guido Paomees | 240€ |
Eesti keeles 30ak/h |
Kursus annab ülevaate turunduse põhilistest kontseptsioonidest ning “tööriistadest” ja selgitab turunduse ja müügi rolli ettevõtetes. Samuti arendab kursus õppuri kontseptuaalset pagasit ning turunduse planeerimise oskusi. Turunduse kontseptsioon ja turunduse planeerimine, tarbija ning organisatsiooni käitumine, müük, selle strateegiad ja planeerimine, segmenteerimine ja positsioneerimine, brand´id ja erinevad hinnastrateegiad, integreeritud turunduskommunikatsioon ja reklaam, turundusmeetmestiku elemendid ja nende kajastumine ettevõtte turundusstrateegias, müügiedendus ja avalikkussuhted. |
|||
Kevadsemester 2020 |
Professionaalne müük II | 6 | Guido Paomees | 540€ |
Eesti keeles 60ak/h |
Kursuse teemade kirjeldus: |
|||
Kevadsemester 2020 |
Müügijuhtimine | 3 | Iván Muñoz Garcia | 270€ |
Inglse keeles 30ak/h |
The objective of the course is to explain the principles of sales management, to provide practical guidance to the sales team to mentor and develop, plan activities to implement the objectives and results of the analysis. The course covers the following topics: the principles of acting as a manager, being a role model and driver. A separate portion of the principles and practices of effective sales team leader and team members introducing differences in the roles. How to set and achieve sales goals. Sales manager idea-selling skills are in the focus, also how to organize and conduct meetings and how to create a motivating environment. |
|||
Kevadsemester 2020 |
Reklaamikorraldus | 3 | Katri Kerem | 270€ |
Kevadsemester 2020 |
Digitaalne turundus | 3 | Jukka Mäkinen | 270€ |
Kevadsemester 2020 |
Teenuse turundus | 3 | Ester Eomois | 270€ |
Eesti keeles 16ak/h |
Kursuse eesmärk on anda teadmisi ja praktilisi oskuseid teenuste turunduse teemade osas lähtudes väärtusahela perspektiivist ettevõtetes ja organisatsioonides. Põhiteemad: Põhimeetodid: |
|||
Kevadsemester 2020 |
Turunduse strateegiline juhtimine | 6 | Benas Adomavicius | 600€ |
Inglise keeles 32 ak/h |
Kursuse eesmärk on anda teadmisi ja praktilisi oskuseid turunduse strateegilise juhtimise teemade osas tarbija- ja äriturul ning organisatsioonides. Põhiteemad: |
|||
Kõik täiendkoolituse kursused viiakse läbi koos üliõpilastega vastavalt EBSi akrediteeritud õppekavadele.
Kevadsemestri kursuste ajakava selgub jõuludeks.
Koolitus toimub klassiruumides, mis on varustatud tänapäevaste koolitusvahenditega (dataprojektor, tahvel, nutitahvel jm). Kõik õpperuumid vastavad töötervishoiu ja -ohutuse seaduse nõuetele. Õppijatel on ligipääs kõikidele õppekavades kirjeldatud ressurssidele, sh õppeinfosüsteemi, e-keskkonda Canvasesse. Samuti on õppuril ligipääs õppetööks vajalike andmebaaside kasutusõigus ning õigus EBSi raamatukogu- ning lugemisaali kasutamisele.
Küsi lisainfot kursuste toimumisaegade ja täpse programmi kohta: kadri.osula@ebs.ee; avatudulikool@ebs.ee või telefonil 6651386
Üldise hinnakirja leiad siit >>>