Sündmus

19 10.21

Kliendikeskse teeninduse juhtimise arenguprogramm alustab (jäänud on viimased kohad)

09:30 - 16:00
EBS Executive Education, A. Lauteri 3, Tallinn

Kuidas juhtida ettevõtte teenindust nii, et kliendid on rahul? 
Kuidas teenindust korraldav juht saab olla veelgi tulemuslikum oma igapäevategevustes? 

Liitu Kliendikeskse teeninduse juhtimise arenguprogrammiga!

Uus lend alustab 19. oktoobril EBSis. Jäänud on viimased kohad, registreeru esimesel võimalusel.

 

Programm on mõeldud ettevõtte töötajatele, kes vastutavad teeninduse toimimise eest, sh ettevõtte tegevjuhid, teenindusjuhid, piirkonnajuhid, teenindusspetsialistid, kvaliteedispetsialistid, protsessijuhid, kliendisuhtespetsialistid, kliendisuhtejuhid jt.

Add to Calendar 2021-10-19 09:30:00 2021-10-19 16:00:00 Kliendikeskse teeninduse juhtimise arenguprogramm alustab (jäänud on viimased kohad) Kuidas juhtida ettevõtte teenindust nii, et kliendid on rahul?  Kuidas teenindust korraldav juht saab olla veelgi tulemuslikum oma igapäevategevustes?  Liitu Kliendikeskse teeninduse juhtimise arenguprogrammiga! Uus lend alustab 19. oktoobril EBSis. Jäänud on viimased kohad, registreeru esimesel võimalusel.   Programm on mõeldud ettevõtte töötajatele, kes vastutavad teeninduse toimimise eest, sh ettevõtte tegevjuhid, teenindusjuhid, piirkonnajuhid, teenindusspetsialistid, kvaliteedispetsialistid, protsessijuhid, kliendisuhtespetsialistid, kliendisuhtejuhid jt. EBS Executive Education, A. Lauteri 3, Tallinn EBS info@ebs.ee Europe/Tallinn public