Sündmus

19 03.24

Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid

19.03.2024 09:30 - 20.03.2024 16:00
EBS Executive Education, A. Lauteri 3, Tallinn

Läbi targa juhtimise saab muuta oma meeskonna ja kliendikogemuse suurepäraseks!

Liitu Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid

19. märtsil 2024 alustab!

 

Programm on mõeldud nii juhile, kui spetsialistile, kes vastutab teeninduse juhtimise eest ning mõistab kliendikogemuse juhi rolli ja soovib olla kursis Eestis ning mujal maailmas toimuvaga. Programm sobib nii eraettevõttele kui ka avalikule sektorile.

Add to Calendar 2024-03-19 09:30:00 2024-03-20 16:00:00 Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid Läbi targa juhtimise saab muuta oma meeskonna ja kliendikogemuse suurepäraseks! Liitu Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid 19. märtsil 2024 alustab!   Programm on mõeldud nii juhile, kui spetsialistile, kes vastutab teeninduse juhtimise eest ning mõistab kliendikogemuse juhi rolli ja soovib olla kursis Eestis ning mujal maailmas toimuvaga. Programm sobib nii eraettevõttele kui ka avalikule sektorile. EBS Executive Education, A. Lauteri 3, Tallinn EBS info@ebs.ee Europe/Tallinn public