Katri Kerem
Katri Kerem on Estonian Business Schooli ettevõtluse ja ärijuhtimise bakalaureuseōppekava kuraator ning abiprofessor. Enne akadeemilist karjääri töötas Kerem suhtekorraldus- ja reklaamijuhina Eesti ühes suurimas hulgimüügiettevõttes. Lisaks on tal mitmeaastane töökogemus ka rahvusvahelises reklaamiagentuuris Saatchi & Saatchi. Ta on õpetanud Eesti ülikoolides nii akadeemilisel kui ka rakenduslikul suunal turundust, keskendudes peamiselt reklaamile, veebiturundusele ja e-ärindusele. Alates 2011. aastast on professor Kerem pidanud rahvusvahelisi seminare ka IAE Aix-en-Provence Graduate School of Managementis. Ta on nõustanud paljusid organisatsioone ning korraldanud koolitusi nii äriettevõtetes, kohalikes omavalitsustes kui ka MTÜdes.
Professor Keremi peamine uurimisvaldkond on tarbijakäitumine. Kerem on uurinud tehnoloogiliste uuenduste omaksvõttu, sotsiaalmeediakasutust, toimetulekut uuele valuutale üleminekuga ja teisi teemasid. Eriti pakub talle huvi toiduga seotud tarbijakäitumine ja see, kuidas turundus mõjutab laste toiduvalikuid ning kuidas toit kujundab inimese identiteeti. Kerem omandas Tallinna Tehnikaülikoolist majandusteaduste doktorikraadi.