
Kliendivajaduse valideerimine ja tootearendusstrateegia mikrokraad annab praktilised oskused, et tuvastada ja valideerida reaalseid kliendiprobleeme enne lahenduste loomist. Programm ühendab turu- ja kasutajauuringud, konkurentsianalüüsi ning ärimudelite kavandamise terviklikuks tootestrateegiaks, mis vastab turuvajadustele ja loob ärilist väärtust.
Huvi korral lisa oma e-mail ootenimekirja ja me saadame sulle teavituse, kui mikrokraadi detailid valmivad ja on võimalik registreerida.
Programmi keskmes on terviklik arendusprotsess: alates kliendiprobleemide valideerimisest kuni selge tootepositsiooni ja ärilise elujõulisuseni. Osalejad töötavad välja konkurentsist eristuva väärtuspakkumise, loovad turule sisenemise strateegia ja koostavad ärimudeli koos finantsprognoosidega. Lõputööks valmib strateegiadokument, mis on valmis esitamiseks juhtkonnale. See on võimalus muuta tooteideed strateegiliselt läbimõeldud ja turuvalmis lahenduseks.
Mikrokraad on loodud ettevõtjatele, tooteomanikele ja arendusprojektide eestvedajatele, kes soovivad viia oma ideed praktiliste ja turuvalmis digilahendusteni.
Sobib ideaalselt:
Mikrokraadi tunnistus
Loengud ja seminarid toimuvad üheksal koolituspäeval, üle nädala reedeti ja laupäeviti kell 10.00–17.15.
Programm toimub 21. augustist – 16. oktoobrini 2026.
NB! Ajakava täpsustamisel
Just klassiruumis toimuv arutelu ja vahetu kontakt toob teadmistele sügavuse ja loob väärtuslikud sidemed.
Kõik sessioonid toimuvad klassiruumis, ent loengud on ka salvestatud.
Huvi korral lisa oma e-mail ootenimekirja ja me saadame sulle teavituse, kui mikrokraadi detailid valmivad ja on võimalik registreerida.
Pole oma valiku veel päris kindel? Küsi nõu meie spetsialistilt.
Olen siin, et sind aidata! Kirjuta või broneeri konsultatsioon.

