Rahvusvaheline ärijuhtimine MA

“… too many of the customs, practices and institutions of society were designed for a time that has passed” (Charles Handy, 2015:4)

 

Globaliseerumine ja kultuuridevahelised konfliktid, digirevolutsioon ja asendustöö ning väärtuse loomise uued paradigmad on väljakutsed, millega seisame silmitsi praegu ja edaspidi.

 

Meie magistriõppekavad on mõeldud juhtidele tulevikus tekkivate probleemide tundmaõppimiseks, mõistmiseks ja lahendamiseks ning isiklike ja erialaste oskuste arendamiseks järgmiseks karjäärihüppeks. 

Ülevaade

Õppekava eesmärk on anda üliõpilastele laiapõhjaline erialane teadmistepagas, mida tasakaalustavad asjakohased äriteadmised ja professionaalsed oskused, mida rahvusvaheline tööturg üliõpilastelt tulevikus eeldab. Erinevad õppemeetodid ja praktiline lähenemine aitavad arendada erialaseid oskusi, näiteks kriitilist mõtlemist, probleemide lahendamist, meeskonnatööd, loovust, mis kuuluvad lahutamatult õppekava juurde. Rahanduse valdkonnas on osa õppekavast loodud ACCA nõuete järgi koostöös CFA Instituudiga.

 

Digirevolutsioon kujundab organisatsioone ja ühiskonda tervikuna ning meie roll on mõista üldise äritegevuse ja konkreetsemalt rahanduse, turunduse, organisatsiooniarenduse ja juhtimise valdkonna muutuste võimalusi ja ulatust.

 

Pädevuse omandamiseks saad valida viie spetsialiseerumissuuna vahel: 

  • Strateegiline turundus 
  • Andmehaldus
  • Juhtimine digiajastul
  • Intrapreneurship & Entrepreneurship
  • Ettevõtte rahandus ja väärtuse kommunikeerimine

Õppekava läbimisel: 

  • Omandad laiapõhjalised teadmised ettevõtete toimimisest ning spetsiifilised teadmised enda poolt valitud spetsialiseerumissuunal; 
  • oled teadlik oma tegevuse eetilistest aspektidest, võimalustest, piiridest ja sotsiaalsest mõjust ning oled võimeline eelpool toodut arvestama keerulistes olukordades;
  • oled võimeline kriitiliselt rakendama laiapõhjalisi, süsteemseid ja põhjalikke teadmisi ärialastest alus- ja kaasaegsetest teooriatest, kontseptsioonidest, praktilistest printsiipidest ja protsessidest erinevatel juhtimisalastel positsioonidel rahvusvahelises kontekstis;
  • oled võimeline lahendama probleeme, omades vajalikke oskusi komplitseeritud probleemide teadvustamiseks, formuleerimiseks ja lahendamiseks ning oskad tegutseda ebakindlas keskkonnas piiratud ressurssidega;
  • oled võimeline toime tulema muudatuste ja väljakutsetega, mida toob endaga kaasa ettevõtete digitaliseerimine. 

Üliõpilase profiil

  • Ootame õppima tänaseid ja homseid spetsialiste, konsultante, valdkonna- ning meeskonnajuhte.
  • Õppima asumise eelduseks on eelnev majandus-, äri- või juhtimisalane bakalaureusekraad. Kui sisseastumiseks vajalikke eeldusaineid ei ole läbitud, võib kandidaadil tekkida vajadus läbida vastavad eeldus- või täiendkursused. 

Valikmoodulid

Strategic Marketing

The purpose of this concentration is to prepare the students to deal independently and effectively with emerging and new marketing tasks in complex contexts. To provide students with an advanced level of contemporary marketing knowledge and application skills.

 

After completion of the module the students are able to:

  • Understand and take into account ethical and legal considerations in a professional way in the context of complex marketing tasks;
  • Obtain, analyse and interpret data in order to make evidence-based decisions in a wide range of complex marketing and business-related contexts;
  • Critically apply a wide and thorough knowledge of a variety of foundational and contemporary marketing theories, concepts, and practical principles;
  • Design and implement both long term and short-term marketing strategies and tactical plans;
  • Communicate complex marketing ideas professionally and present marketing solutions in a convincing way in a broad set of personal and group contexts.

Data Management

The objective of this concentration is to address data management principles, practices and technologies, and provide skills to analyse organization’s data in order to develop organizational approaches that both sustain and enhance its value, as data is such a valuable organizational asset that requires careful management in order to maximise its benefits.

  • Upon successful completion of this module the participants will have an understanding, knowledge and skills of data management and data analytics:
  • They will understand the value and nature of organizational data, and the detailed principles and practices required to collect high quality data, and to review and prepare it for business analysis;
  • They will be able to organize and use real-world data collections and data visualization tools to answer questions about organizations.

Management in Digital Era

The objective of this concentration is to equip participants with the knowledge on how organisations use, manage and exploit digital technology to improve the performance of their business in today’s digital economy whilst avoiding inherent risks incurred by digital change and innovation.

Upon successful completion of the module the participants will exhibit sound knowledge and skills in digitalisation, change leadership, technology management and business analytics by:

  • Understanding the organizational and social aspects of digital innovation, and the complex interplay between people, business processes and digital technologies in organizations;
  • Managing, developing and implementing digital technology, services and infrastructure to innovate the performance of the organization;
  • Managing the complexity of digitalisation with the ability to make informed and timely decisions.

Intrapreneurship & Entrepreneurship

The objective of the concentration is to equip participants with the knowledge and skills for creating corporate venture or start-up in a real-life setting. Guide students and teams through ideation, conceptualisation and go-to-market phases by applying business development and innovation management methods and tools.

Upon successful completion of the concentration the student:

  • is able set up a corporate venture and/or a start-up by identifying the market opportunity and applying appropriate business model; 
  • understand the aspects of financial planning, financing and legal framework;
  •  is able to analyse and implement product and service innovation strategies and value proposition for target market.

Corporate Finance and Value Reporting

The purpose of this concentration is to prepare students to compete in the global marketplace that creates, manages, and sustains corporate value.

After completion of the module, students are able to:

  • Define, implement, and report long-range financial strategies that create value for all interested stakeholders;
  • Evaluate the entire financial position and forward-looking strategies of a corporation, and to recommend and to implement decisions that balance financial returns and risks;
  • Analyze prospective corporate merger opportunities, value financial instruments designed to enhance return and reduce risk of the overall corporate operation, and recommend specific corporate portfolio adjustments based on modern financial investment principles;
  • Implement required internal accounting controls to efficiently report financial performance required by regulatory entities, as well as being able to actively take part in external consulting engagements that connect business decisions to their value enhancing result;
  • Take charge of general or departmental management activities and accept responsibility for financial results and return on invested capital.
Olulised kuupäevad
26.

Avalduste esitamise tähtaeg kevadisel vastuvõtul. 

29.

Toimuvad järgmised sisseastumisvestlused.

12.

Sügissemester algab augusti keskel. Täpsem kuupäev selgub kevade lõpuks. 

Vastuvõtt

Vastuvõtuprotsess

  • Avalduse täitmine sisseastumise infosüsteemis SAIS. Avalduse täitmisel palume lisada ankeedile manusena kaasa ka CV. 
  • Toimuvad vastuvõtuvestlused. Vastuvõtuintervjuu raames on tudengikandidaatidel võimalus kohtuda EBSi parimate õppejõudude ja vilistlastega.
  • Ülikooli vastuvõtust teavitame kandidaati infosüsteemi SAIS kaudu.  
  • Õppelepingu sõlmimine.
  • Esimese osamakse tasumine. 

Dokumendid, mis ei ole esitatud SAISi kaudu, palume tuua EBSi õppeosakonda:

ruum 115
A. Lauteri 3 
10114 Tallinn
Tel 665 1325 või 665 1319.
Oleme avatud E-R 9.00 - 17.30

 

Võta ühendust

 

Liina Reimann
E-post: liina.reimann@ebs.ee 

Telefon: +372 665 1340

Nõuded kandidaadile 

  • Eelnev majandus-, äri- või juhtimisalane bakalaureusekraad, rakenduskõrgharidus, diplomiõppe diplom või kutsekõrgharidus.
  • *Juhul kui omandatud ei ole majandusalast haridust, on võimalik antud erialale sisse astuda, kui varasemate õpingute jooksul on läbitud mikro- ja makroökonoomika ning finantsarvestuse ained või sooritada EBSis erialatest.
  • Finantssuunale kandideerimiseks peavad olema omandatud teadmised järgnevates eeldusainetes: mikroöokonoomika, makroökonoomika, finantsarvestus, ettevõtte rahandus, majandusanalüüs, investeeringute juhtimine.
  • Õppeosakond teavitab kandidaati, millal toimub inglise keele sisseastumiseksam. Inglise keele eksam EBSis koosneb suulisest ja kirjalikust osast.  
  • Inglise keele sisseastumistingimust asendab rahvusvaheliselt tunnustatud inglise keele test. Vaata lähemalt SIIT
  • Vastuvõtuintervjuu.

Õppeained

SEMESTER Õppeaine EAP VASTUTAV ÕPPEJÕUD
SEMESTER 1      
  Global Economics and Politics 6 Meelis Kitsing
  Managerial Economics 6 Urmas Kaarlep
  International Business Law 6 Liina Naaber-Kivisoo, Andres Tupits
  Human Resource Management 6 Piret Masso
  Strategic Management 6 Mike Wahl
SEMESTER 2      
  Managerial Decision Making and Finance 6 John Playle
  IT for Business and Management 6 Andrew Adjah Sai
  Strategic Marketing Management 6 Benas Adomavičius
  Research Design 3 Kaire Põder
  Academic Writing 3 Jaan Rand
  Qualitative and Quantitative Data Analysis Methods 6 Kaire Põder, Karmo Kroos
SEMESTER 3      
  Õppeained vastavalt valitud valikmoodulile 30  
SEMESTER 4      
  Master´s Thesis 15  
  Seminar of Master's Thesis 3  
  Optional courses 6  
  Elective courses 6  
  Major in: Finance and Accounting    
  Portfolio and Alternative Investments Management 6 Fabio Filipozzi
  Audit and Tax 6 Urmas Kaarlep 
  *EBS jätab endale õiguse teha õppekavades muudatusi.     

Õpingute maksumus ja finantseerimisvõimalused

Õpingute maksumus

Õppemaksu tasutakse semestri ehk poolaasta kaupa. Kui tudeng ei õpi täiskoormusel, arvestatakse õppemaksu ainepunkti hinna alusel (95 eurot/1 EAP Tallinnas). Õppemaks sisaldab õppematerjale.

  • Semestri õppemaks on 2600 eurot.
  • Kahes osas tasudes on õppemaks 2635 eurot. 

 

Tasumise tähtajad

Õppemaks tasutakse sügissemestril järgnevalt: 

1. poolsemestri õppemaks 25. augustil (ühes osas maksmisel).
2. poolsemestri õppemaks 25. oktoobril (kahes osas maksmisel). 

 

Õppemaks tasutakse kevadsemestril järgenvalt:

1. poolsemestri õppemaks 25. jaanuaril (ühes osas maksmisel).
2. poolsemestri õppemaks 25. märtsil (kahes osas maksmisel). 

 

Õppeinvesteeringut kasutades toimub osamaksete tasumine iga kuu 12. kuupäeval. 

 

Õppeinvesteering

Õppemaksu on kõikidel EBSi üliõpilastel võimalik tasuda osamaksete kaupa kasutades selleks Õppeinvesteeringut

 

EBSi vilistlaste töötasu on äri- ja juhtimisvaldkonnas võrreldes teiste ülikooli lõpetanutega kõrgeim, nii et investeering õpingutesse tasub ennast juba mõne aastaga ära. 

 

Õppeinvesteering

Stipendiumid

Pakume kõigile vastuvõetud tudengitele võimalust kandideerida stipendiumitele. Kui oled ettevõtlik, Sul on head õpitulemused ja kogemused väljaspool õppetööd, on Sul suurepärased eeldused olla parimate kandidaatide hulgas. Stipendiumile kandideerimiseks kirjuta sooviavaldus EBSi stipendiumikomisjonile, kus kirjeldad oma seniseid tegemisi ning selgitad: 

  • miks soovid just EBSis õppida ning millisel õppekaval;
  • kuidas plaanid EBSis õpitut rakendada ning milliseid eesmärke oled endale seadnud;
  • mida õpingukaaslaste jaoks väärtuslikku ja nende ülikoolikogemust rikastavat tood endaga EBSi kaasa. 

Stipendiumile saavad kandideerida kõik üliõpilased, kes on saanud positiivse vastuvõtuotsuse. Sooviavaldus saada 10. juuliks e-posti aadressil triin.sillaots@ebs.ee.