Terje Ennomäe

Terje Ennomäe

Terje Ennomäe

Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid arenguprogrammi õppejõud, Feelingstream asutaja ja tegevjuht
Lühitutvustus

Terje juhib ettevõtet Feelingstream, mis loob nutikaid lahendusi suurtele ettevõtetele teeninduskvaliteedi juhtimiseks. Feelingstream analüüsib kõnesid ja tekstilist infot (email, chat, CRM kommentaar, kliendi tagasiside) ning tuvastab äriliselt olulisi teemasid. Terje tutvustab igapäevaselt ettevõtjatele tehisintellekti põhiseid lahendusi ja aitab kliendisuhtluse andmeid kasutada ärianalüüsiks.

 

Terjel on magistrikraad Euroopa õpingute ja teenuse disaini erialal. Terje varasemad ametid on olnud seotud klienditeeninduse ja kvaliteedijuhtimisega pangandussektoris.

 

LinkeDIn