Andrus Kotri (PhD)
Andrus on töötanud enam kui 15 aastat kliendikogemuse ja ka teeninduse juhtimise valdkonnas. Olles nii juhi kui konsultandina eest vedanud ettevõtete teekonda kliendikogemuse parendamiseks ja kliendirahulolu tõstmiseks. Andrus omab praktilisi kogemusi erinevatest valdkondadest: alates jaekaubandusest ja pangandusest, logistika ja automüügini. Nii Eestis, kui ka laiemalt Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni organisatsioonides ning turgudel.
Andrus on kaitsnud ka doktorikraadi kliendikogemuse juhtimise teemal Tartu Ülikooli majandusteaduskonnas. Milles uuris, Eesti juhtivate teenindusettevõtete praktikaid kliendikogemuse tekitamisel ja juhtimisel ning võrdles neid parima praktikaga üle maailma.
Andrus on teinud koolitusi nii kliendikogemuse juhtimise kui ka kliendisuhete juhtimise teemal.