Aires Padar

Aires Padar foto

Aires Padar

EBSi Kliendikogemuse juhtimine arenguprogrammi juhtivõppejõud ja kliendikogemuse ekspert
Lühitutvustus

Aires Padar, Riigi Infosüsteemi Ameti (RIA) kliendikogemuse ja teeninduse osakonna juhataja

Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid juhtivõppejõud ja kliendikogemuse ekspert.

Linkedin

 

Aires Padar omab rahvusvahelist tuppjuhi, kui meeskonnajuhi kogemust erinevates valdkondades. Airesel on üle 20 aasta koostöös EBS´iga on läbiviidud mitmeid era- ja avaliku sektori juhtide arenguprogramme ja koolitusi. Sealhulgas KAJA juhtiva õppejõuna. Lisaks omab ta pikaajalist praktikat ka mentorina, coachina, suhtlemistreenerina.
 
Tema kogemuste pagas on kasvanud 8-s organisatsioonis enam kui 30 aasta jooksul läbi erinevate valdkondade nii pangandus, telekommunikatsioon kui ka kaubandus. Lisaks erinevate organisatsioonide juhtide arenguprogrammid, coachingud ja koolitused.
 
Tema tööandjateks on olnud Hotell Olümpia, Sampo Pank, Siemens, Nordic Skyline, Tallinna Kaubamaja, Elisa Eesti, Riigi Infokommunikatsiooni Sihtasutus ja hetkel Riigi Infosüsteemi Amet.
 
Hariduselt on Aires TalTech Digimuutused ettevõttes magister 2025, Akadeemia Nord cum laude lõpetanud psühholoogia magister, spetsialiseerumisega organisatsiooni psühholoogiale. Lisaks läbinud mitmeid suhtlemis-, juhtimis- ja personalitööga seonduvad koolitusi, millest tulenevalt omab ka põhjalikke teadmisi andragoogika, juhtimise, suhtlemisoskuste ja läbirääkimiste valdkonnast. Lisaks on läbinud ka Academy of Executive Coaching kursuse ja omab ka coaching´u sertifikaati.
 
Ta peab teadlikku kliendi- ja töötajakogemuse juhtimist ning õppiva organisatsiooni mudelit võtmeteguriteks organisatsioonis, et saavutada äriedu. Hindab Richard Bransoni ütlust: “Clients do not come first. Employees come first. If you take care of your employees, they will take care of the clients."