19 03.24
Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid
19.03.2024 09:30 - 20.03.2024 16:00
EBS Executive Education, A. Lauteri 3, Tallinn
Läbi targa juhtimise saab muuta oma meeskonna ja kliendikogemuse suurepäraseks!
Liitu Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid
19. märtsil 2024 alustab!
Programm on mõeldud nii juhile, kui spetsialistile, kes vastutab teeninduse juhtimise eest ning mõistab kliendikogemuse juhi rolli ja soovib olla kursis Eestis ning mujal maailmas toimuvaga. Programm sobib nii eraettevõttele kui ka avalikule sektorile.
Add to Calendar
2024-03-19 09:30:00
2024-03-20 16:00:00
Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid
Läbi targa juhtimise saab muuta oma meeskonna ja kliendikogemuse suurepäraseks!
Liitu Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid
19. märtsil 2024 alustab!
Programm on mõeldud nii juhile, kui spetsialistile, kes vastutab teeninduse juhtimise eest ning mõistab kliendikogemuse juhi rolli ja soovib olla kursis Eestis ning mujal maailmas toimuvaga. Programm sobib nii eraettevõttele kui ka avalikule sektorile.
EBS Executive Education, A. Lauteri 3, Tallinn
EBS
info@ebs.ee
Europe/Tallinn
public