Event

11 11.25

Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid

09:30 - 16:00
EBS Executive Education, A. Lauteri 3, Tallinn

Läbi targa juhtimise saab muuta oma meeskonna ja kliendikogemuse suurepäraseks!

Liitu Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid

11. novembril 2025 alustab!

 

Programm on mõeldud nii juhile, kui spetsialistile, kes vastutab teeninduse juhtimise eest ning mõistab kliendikogemuse juhi rolli ja soovib olla kursis Eestis ning mujal maailmas toimuvaga. Programm sobib nii eraettevõttele kui ka avalikule sektorile.

Add to Calendar 2025-11-11 09:30:00 2025-11-11 16:00:00 Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid Läbi targa juhtimise saab muuta oma meeskonna ja kliendikogemuse suurepäraseks! Liitu Kliendikogemuse tulevik: juhtimine, innovatsioon ja protsessid 11. novembril 2025 alustab!   Programm on mõeldud nii juhile, kui spetsialistile, kes vastutab teeninduse juhtimise eest ning mõistab kliendikogemuse juhi rolli ja soovib olla kursis Eestis ning mujal maailmas toimuvaga. Programm sobib nii eraettevõttele kui ka avalikule sektorile. EBS Executive Education, A. Lauteri 3, Tallinn EBS info@ebs.ee Europe/Tallinn public