Katri Rohesalu

Katri Rohesalu

Katri Rohesalu

Kliendikesksuse arendus OÜ asutaja ja konsultant
Lühitutvustus

LinkedIn

 

Katri ja ta ettevõtte moto on: Sinu kliendid ja töötajad on Sinu ettevõtte kõige olulisem vara.

 

Ta ütleb: ”Ma usun hoolimise, armastuse ja suhete jõusse nii era- kui tööelus. See on ka põhjuseks, miks usun, et nii inimeste kui ettevõtete elujõulisus algab alati inimeste vaheliste suhete tugevusest.

 

Oma igapäevatöös aitabki ta ettevõtetel lahti mõtestada kliendikesksuse terminit ning mõista, milliseid tegevusi teha, et toetada ettevõtte kliendikesksuse ja kliendikeskse kultuuri arengut. Ta keskendub peamiselt strateegilisele vaatele, kuid toetab ka töötajakogemuse kui kliendikogemuse sh. klienditeeninduse arengut. Ta viib läbi koolitusi, konsultatsioone ja hindamisi eesmärgiga leida aspektid, mis toimivad väga hästi ja need, mis vajaksid täiendavat tähelepanu. Oma tegevusega aitab ta tugevdada ettevõtete olulisimat konkurentsieelist – sisulist kliendikesksust. See loob väärtust klientidele, töötajatele ja omanikele ning seeläbi tagatakse ettevõtte jätkusuutlikkus.

 

Katril on 25 aastane kogemus kliendikesksuse, kliendikogemuse ja teeninduse juhtimises. Ta on antud valdkonna eest vastutanud Swedbanki Eesti, Baltikumi ja Rootsi üksustes, töötades Baltika Grupis jaekaubanduse juhina ja olles partner Sustinere OÜ-s. Oma tööaastate vältel on ta aidanud kujundada ettevõtetes kliendikeskset organisatsioonikultuuri viies läbi kliendikogemuse, selle mõõtmise ja klienditeeninduse arendamise projekte ning koolitusi. Katril on kaks magistrikraadi. 2018 aastal lõpetas ta CumLaude Tallinna Tehnikaülikooli personalijuhtimise magistriõppe magistritööga “Kliendikogemuse juhtimine Eesti jaekaubanduse ettevõtetes”.

 

Lisaks on Katri:

  • PARE liige, kuna peab personalijuhtidega koostööd kliendikesksuse valdkonna arengus väga oluliseks;
  • Kaubandus-Tööstuskoja liige. Koostöös kojaga on ta koolitanud töötubasid läbi viies koja liikmeid;
  • Pere- ja Töötajasõbraliku programmi konsultant;
  • Facebookis Kliendikesksuse grupi eestvedaja, kus valdkonnast huvitatud inimesed jagavad mõtteid, erialast kirjandust ja tähelepanekuid. 

Katri õpetab ja jagab oma kogemust uuendatud Kliendikeskse teeninduse juhtimise arenguprogrammis